سفارش تبلیغ
صبا ویژن

esawerta

صفحه خانگی پارسی یار درباره

شیشه آلات آزمایشگاهی

    نظر

شیشه آلات آزمایشگاهی یکی از اصلی ترین لوازم آزمایشگاهی از جنس شیشه می باشد. که به جهت برخورداری از خواص ویژه در برابر گرما و حرارت، برای استفاده در محیط های آزمایشگاهی مناسب است.

 

در واقع از آنجایی که شیشه آلات آزمایشگاه در انواع گوناگون و در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و عرضه می شوند باید ضمن داشتن استحکام بالا در برابر ضربه و گرما و حرارت، از قابلیت استریل شدن و شفافیت نیز برخوردار باشد. به همین جهت بیشتر این تجهیزات آزمایشگاهی از جنس شیشه غیر آلی سیلیکا، شیشه بروسیلیکات، آکریلیک، شکری، سودا لایم و شیشه آلومینیوم اکسی نیتریل ساخته می شوند.

کاربرد شیشه آلات آزمایشگاهی
شیشه آلات و ظروف  شیشه های آزمایشگاهی از جمله وسایل پرکاربرد آزمایشگاه ها و سایر مراکزتحقیقاتی می باشند که برای جابجایی، نگهداری و اندازه گیری مواد شیمیایی، مورد استفاده قرار می گیرند.

در حال حاضر مراکز و شرکت های بسیاری در زمینه فروش شیشه آلات آزمایشگاه فعالیت دارند.

شرکت شیمی پژوه سهند نیز یکی از بزرگترین مراکز فروش و عرضه  ظروف آزمایشگاهی و انواع شیشه آلات (بشر آزمایشگاهی، بالن ژوژه، ارلن، باریل شیشه ای شیردار، استوانه مدرج آزمایشگاهی و…) می باشد که با وجود داشتن سال ها تجربه، متخصصان عزیز را در جهت خرید شیشه آلات آزمایشگاهی یاری می کند و از خدمات پس از فروش بهره مند می سازد.