سفارش تبلیغ
صبا ویژن

esawerta

صفحه خانگی پارسی یار درباره

کاربرد گوشی چهار سیم کارته

    نظر

تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.
موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد شدن موبایل تا به امروز ارائه شده است. در ادامه با کوک موبایل بیشتر اشنا می شوید.


گوشی ارتشی
خرید ویژه گوشی موبایل چریکی ضد ضربه ارزان. این گوشی دو ویژگی دارد: اول آن‌ که به علت  گوشی چهار سیم کارته  بودن، می‌تواند پاسخگوی نیازهای بسیاری از افراد خاص وویژه و پرمشغله باشد. این‌ گونه افراد به جای این‌ که از 4 گوشی موبایل استفاده کنند، می توانند این گوشی S-Color مدل K999 را خریداری نموده، همزمان از چهار سیم کارت خود استفاده کنند.

ویژگی دوم این گوشی موبایل، ظاهر آن است که با طرح  گوشی ارتشی  و چریکی و زره پوش تولیدکرده اند. این طراحی علاوه بر افزایش استحکام و قابلیت ضد ضربه بودن به این گوشی موبایل ، آن را کاملاً از سایر گوشی‌هامتفافت کرده است. همان‌طور که می‌دانید امروزه بسیاری از پوشاک با طرح‌های چریکی و ارتشی کاملاً مورد استقبال افراد و جامعه قرار گرفته و مد روز است.
گوشی جدید ایسر دارای برخورداری از صفحه نمایش 5.5 اینچی است. سازنده گوشی ایسر این گوشی را به همراه باتری قدرتمند و با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت و ایسر را  گوشی سه سیم کارته  معرفی کرده است. پردازنده 64 بیتی با هشت هسته پردازشی، قدرت پردازشی قابل قبولی در اختیار کاربر قرارمی دهد. ایسر برای دوربین این گوشی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین مکالمه ویدئویی استفاده میکند.
قیمت گوشی kgtel  وویژگی های ان و بیشترین کاربرد آن برای افراد پر مشغله در جامعه ای امروز.گوشی kgtel دارای دو سیم کارت هم زمان فعال می باشد .مقاوم در برار ضربه است. رمخور تا 16 گیگابایت fm رادیو بدون هندزفری است.
باتری پر قدرت شرکتی 2450 میلی آمپری اصلی شرکتی، اسپیکر و بلندگوی پرقدرت، چراغ قوه led، 
اینترنت 2g،شارژاندروید، خروجی aux صدا، بلوتوث، سایز صفحه نمایش :1.77 اینچ، نگه داری شارژ تا یک هفته میباشد.
انواع گوشی های دکمه ای در بازار تهران و در اکثر بسیاری از فروشگاه ها موجود میباشد. قیمت گوشی دکمه ای  فوق العاده مناسب است وبسیاری از افراد جامعه می توانند استفاده کنند.
از ویژگی های دیگر گوشی های دکمه ای علاوه بر ارزان بودن بسیار مقاوم و با کیفیت است . افرادی که مشاغل سخت دارند و ممکن است گوشی آن ها اسیب ببیند میتوانند از این نوع گوشی ها استفاده کنند.گوشی های دکمه ای علاوه بر سادگی و مقاوم بودن بسیار پر طرفدار بده و جذابیت خاصی برای افرادی دارد که از این گوشی استفاده میکنن.