سفارش تبلیغ
صبا ویژن

esawerta

صفحه خانگی پارسی یار درباره

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امید پرواز

    نظر

در سال چقدر سفر می­کنید؟ چقدر کیفیت سفر برایتان اهمیت دارد؟ آیا تابه‌حال شده است که پیش از سفرتان احساس کنید به یک مرجع قابل‌اطمینان و قدرتمند برای هماهنگی­های سفر خود مثل رزرو راحت و بی­دردسر بلیط، رزرو آسود? یک هتل خوب و راحت و یا پیدا کردن یک تور مناسب برای سفرهای داخلی یا خارجی، نیاز دارید؟


امروزه با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی عصر جدید، این نیاز تقریباً از سوی بخش اعظم جامعه حس می­شود و مطمئن باشید فقط شما نیستید! هیچ کس دوست ندارد برای پیدا کردن بلیط هواپیما و یا ویزا، از چندین روز پیش از سفر با استرس و نگرانی دست‌وپنجه نرم کند و یا در سفر نگرانِ پیدا کردن هتل و محل اقامت مناسب باشد و دست­آخر آن‌طور که می­خواسته از سفر لذت نبرد. برای همین در پاسخ به این نیاز، مؤسسات، آژانس­ها و پایگاه­های اینترنتی بسیاری دایر شده­اند که هرکدام به سهم خود در حال ایفای نقش در این عرصه هستند؛ اما آیا تابه‌حال نامِ «امیدپرواز» به گوشتان خورده؟

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امیدپرواز (سهامی خاص) بزرگ‌ترین و پرفروش­ترین آژانس مسافرتی استان خوزستان است که از سال 1383 با دریافت مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آغاز به کار کرده و هم­اکنون بزرگ‌ترین مجموع? آنلاین پشتیبانی در حوز? خدمات سفر و پرواز در جنوب ایران است.

شرکت امیدپرواز با عضویت در انجمن بین­المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) و نیز عضویت در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور، به‌راحتی توانست جای خود را در میان رقیبانش باز کند و به خدمتگزاری بپردازد. این مجموعه با استفاده از مشاور? کارشناسان مجرب و تیم فوق حرفه‌ای در زمین? کار خود، نه تنها به‌سرعت اعتماد مشتریان و هم­میهنان عزیزمان را جلب کرده، بلکه موفق شده است تا از سوی نهادهای بین­المللی و کشورهای همسایه نیز مورد تشویق قرار گیرد.

امیدپرواز در راستای رفاه و آسایش مشتریان، شرایطی را فراهم کرده است که از خانه یا محل کار بتوانند بسیاری از خدمات مربوط به سفر را که پیش‌ازاین مستلزم اتلاف وقت و پول و انرژِی بود، به‌راحتی انجام دهند. فقط کافیست به پایگاه اینترنتی این مجموعه سری بزنید. محیطی چشم­نواز و مرتب که تمام آنچه ممکن است برای شما دغدغه درست کرده باشد را به‌سادگی و در کسری از دقیقه می­توان برطرف نمود. از طریق پایگاه امیدپرواز، شما به خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، چارتر پروازهای داخلی و بین­المللی، فروش و اجرای تور داخلی ، خارجی و ورودی، رزرو هتل در سراسر نقاط ایران و جهان، اخذ ویزای کشورهای مختلف، صدور گواهینام? بین­المللی و پلاک ترانزیت خودرو، خرید بلیط قطار، خرید بیمه مسافرتی و کلی? خدمات مربوط به سفر و گردشگری، دسترسی دارید. امیدپرواز حتی برای استرداد بلیط نیز امکان ویژه­ای تعبیه کرده که بدون نگرانی و دلهره و نیاز به گفتگو، از طریق پایگاه اینترنتی مجموعه شما می­توانید بلیط خود را طبق شرایط مندرج، مسترد کنید.

امیدپرواز برگزارکنند? بهترین تورهای داخلی و خارجی و یکی از معتبرترین مراکز برای گرفتن مشاوره­های پیش از سفر است. گروه کارشناسان حرفه­ای این مجموعه، شبانه­روز در تلاش­اند تا بر اساس شناخت و بهره­برداری کامل از اطلاعات، سفرِ مهیج و به‌یادماندنی و البته با برنامه­ای را برای مشتریان رقم بزنند. درزمین? سفرهای خارجی، امیدپرواز علاوه بر عهده گرفتن خدمات ویزا که خود بخش جان­فرسایی در روندِ سفرهای خارجی­ست، تورهای متنوع و جذابِ بی­سابقه­ای برای کشورهای آسیایی، اروپایی، آمریکایی، آفریقایی دارد. کیفیت این سفرها هم باز به سلیقه و انتخاب مشتریان دارد. امیدپرواز تلاش می­کند تا با ارائ? برنامه­های متنوع، حق انتخاب مشتری را محترم بدارد و طیف وسیعی از مخاطبان را پاسخگو باشد.

برای رزرو هتل در داخل ایران و یا خارج از ایران، امیدپرواز به شما این امکان را می­دهد که اقامتگاه موردنظرتان را به‌صورت کامل چه ازنظر موقعیت مکانی، امکانات رفاهی، رضایتمندی سایر مشتریان و یا از بابت هزینه، شناخته و با آگاهی کامل از پیش رزرو کنید. در این سامانه شما می­توانید سطح هزینه، درج? کیفی هتل و دسترسی محلی آن را خود انتخاب کنید و همین‌طور رضایت خود را از سفر بالا ببرید. امیدپرواز بهترین و مطمئن­ترین هتل­های هر شهر را با رعایت سلایق مختلف، به شما معرفی و پیشنهاد می­کند.

اقدام بزرگ دیگری که این مجموعه برای جلب رضایت و آسایش مشتریان انجام داده و با محبت و استقبال بی­نظیر هم­میهنان عزیزمان روبرو شده، ساخت و عرض? اپلیکیشن اندروید و ios برای فروش آنلاین بلیط هواپیما ( اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما ) با امکان رزرو و صدور بلیط پروازهای سیستمی و چارتر 13 ایرلاین فعال داخلی و بیش از 900 ایرلاین خارجی به سراسر نقاط ایران و جهان با قابلیت فیلتر پیشرفته، امکان استرداد آنلاین و برگشت خودکار وجه به کارت بانکی عضو شتاب و امکان رزرو موقت بلیط­های خارجی است. این گام مهم با همت مهندسان و برنامه­نویسان با استعداد داخلی و با تلاش شبانه­روزی تیم امیدپرواز محقق شده است تا پاسخگوی بخشی از نیازهای مردم شریف ایران باشد. علاوه بر اپلیکیشن­های مجموعه، پایگاه اینترنتی امیدپرواز نیز، 24 ساعته پاسخگوی کاربران خواهد بود. هم­زمان، اگر مایل به مراجع? حضوری نیز باشید (خصوصاً هم استانی­های عزیز)، امیدپرواز در محیطی لوکس با معماری مدرن در سه طبقه و با در اختیار داشتن کارکنان حرفه­ای، مجرب و آموزش دیده، پذیرای قدومتان است.

نتیج? سال­ها تلاش بی­وقفه برای رضایت مشتریان و خلاقیت و نوآوری برای ارائ? خدمات بهتر و مؤثرتر در کنار رعایت استانداردهای بین­المللی صنعت گردشگری، برای امیدپرواز این افتخار را به ارمغان آورده است که چندین سال پیاپی به‌عنوان آژانس برتر معرفی شود و از سوی مسئولین صنعت حمل‌ونقل هوایی و گردشگری بین­المللی، کشوری و استانی تقدیر گردد اما مهم‌ترین سرمایه، اعتماد و اطمینان مشتری است که در طول این مدت همراه و همدل تیم امیدپرواز بوده است.

آدرس:اهواز - خیابان آزادگان (24 متری) - روبروی باغ معین - مجتمع شهریار

پایگاه اینترنتی:https://omidparvaz.ir/

خط ویژه:061-3165

 تلفن: 061-32232454 - 021775029910

 فاکس: 061-32232455- 021775029910

 موبایل:09169998162

 پیامک:30008165

 ایمیل:info@omidparvaz.com